Σήμερα Γιορτάζουν:

ΓΙΑΝΝΗΣ

24 Ιουνίου 2026

Αντίδραση Καρυστιανού για αποχωρήσεις από το κίνημα

πρΑΙμ Σύνοψη Άρθρου

  • Η Μαρία Καρυστιανού αντέδρασε στις αποχωρήσεις Παπανικολάου και Κοκοτσάκη από το κίνημά της.
  • Κάνει λόγο για συνεχιζόμενη λάσπη και συκοφαντία, καθώς και για κλιμάκωση του πολέμου εναντίον της.
  • Υποστηρίζει ότι υπάρχει προσπάθεια διάσπασης του κινήματος με τη γνωστή τακτική του διαίρει και βασίλευε.
  • Δηλώνει ότι δεν πτοείται και θα συνεχίσει τον αγώνα για μια Ελλάδα ελεύθερη από διαπλοκή.

Η πρόεδρος του κινήματος «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», Μαρία Καρυστιανού, προχώρησε σε μια δημόσια τοποθέτηση μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, με αφορμή τις πρόσφατες ανακοινώσεις αποχώρησης δύο σημαντικών στελεχών. Πρόκειται για τον Πτέραρχο ε.α. Αθανάσιο Παπανικολάου και τον Βασίλη Κοκοτσάκη, οι οποίοι γνωστοποίησαν την αποχώρησή τους από το κόμμα, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις και σενάρια περί εσωτερικών τριβών.

Στην ανάρτησή της, η κ. Καρυστιανού υπογραμμίζει με έμφαση ότι η πολιτική της κίνησης δέχεται συστηματική επίθεση, κάνοντας λόγο για «λάσπη και συκοφαντία» που συνεχίζονται «ακατάπαυστα και εντατικά». Η ίδια περιγράφει μια κατάσταση όπου ο πόλεμος εναντίον του κινήματος κλιμακώνεται από πολλές πλευρές, γεγονός που, όπως σημειώνει, την χαροποιεί, καθώς αποτελεί απόδειξη ότι η δράση τους είναι αποτελεσματική και ανησυχεί τους αντιπάλους τους.

Αναφερόμενη στα κίνητρα πίσω από αυτές τις εξελίξεις, η πρόεδρος του κινήματος κάνει λόγο για «δόλια κίνητρα» που, αν και μερικές φορές είναι καμουφλαρισμένα, τελικά γίνονται αντιληπτά. Υποστηρίζει ότι υπάρχει μια συντονισμένη προσπάθεια να διασπαστεί το κίνημα και να σπαρθεί διχόνοια, ακολουθώντας τη γνωστή τακτική του «διαίρει και βασίλευε». Η ίδια δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει τον αγώνα, τονίζοντας ότι η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί ή να αλλοιωθεί.

Η κ. Καρυστιανού περιγράφει το κίνημά της ως ένα «ζωντανό και ενεργό» κίνημα που μάχεται ενάντια σε ένα «βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα». Υποστηρίζει ότι το σύστημα αυτό, νιώθοντας απειλή από την ύπαρξη του κινήματος, επιστρατεύει όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους για να το πολεμήσει. Παρά τις δυσκολίες, η ίδια διαμηνύει ότι δεν πτοείται, δεν παραιτείται και δεν κάμπτεται, δηλώνοντας ότι θα συνεχίσει να πολεμά και να αγωνίζεται μέχρι τέλους.

Κλείνοντας την τοποθέτησή της, η Μαρία Καρυστιανού απευθύνεται στους πολίτες, τονίζοντας ότι τα κίνητρα του κινήματος είναι αγνά και όχι δόλια ή υποχθόνια. Δηλώνει ότι βρίσκονται μαζί με τα παιδιά τους και για τα παιδιά τους, με στόχο μια Ελλάδα «πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση». Η ανάρτηση ολοκληρώνεται με το σύνθημα «Μαζί για τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη», επιβεβαιώνοντας την αποφασιστικότητά της να συνεχίσει την πολιτική της διαδρομή, παρά τις προκλήσεις και τις εσωκομματικές αναταράξεις.