Συμβαίνει Τώρα: Τροχαίο δυστύχημα στη Μεσογείων: Γυναίκα παρασύρθηκε από όχημα

Συμβαίνει Τώρα: Qatargate: Στη Βουλή το αίτημα άρσης ασυλίας Αβραμόπουλου

Συμβαίνει Τώρα: Νέα δημοσκόπηση: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., πτώση για την Ελπίδα

Συμβαίνει Τώρα: Χατζηδάκης: Η ΝΔ διεκδικεί σταθερότητα και αλλαγή με φόντο το 2030

Συμβαίνει Τώρα: Ακαθάριστα οικόπεδα: Ξεκινούν οι έλεγχοι και τα πρόστιμα

Συμβαίνει Τώρα: Νόμος Κατσέλη: Νέα ρύθμιση μειώνει τόκους και δόσεις

Συμβαίνει Τώρα: Καλάβρυτα: Ολονύχτια επιχείρηση διάσωσης 60χρονου πεζοπόρου

Συμβαίνει Τώρα: Πανελλαδικές: Στα Γαλλικά εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι

Συμβαίνει Τώρα: Χανιά: Το Bluestar «μίλησε» για τη δολοφονία της 45χρονης

Συμβαίνει Τώρα: Ιράν - ΗΠΑ: Τα Στενά του Ορμούζ στο επίκεντρο των διαπραγματεύσεων

Συμβαίνει Τώρα: Καταδίωξη από τα Μέγαρα στο Κερατσίνι με δύο τραυματίες

Συμβαίνει Τώρα: Ηράκλειο: Φωτιά στον ιερό ναό Αγίου Γεωργίου στις Βασιλειές

Συμβαίνει Τώρα: Κίνηση τώρα: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό, Σχιστού και Αττική Οδό

Σήμερα Γιορτάζουν:

ΑΓΡΙΠΠΙΝΑ

ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ

ΛΟΥΛΟΥ

LIVE Ακούστε Live Δια Πυρός
23 Ιουνίου 2026

Άδωνις και Κασσελάκης σε διάλογο για το ΕΣΥ

πρΑΙμ Σύνοψη Άρθρου

  • Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Στέφανος Κασσελάκης συμμετείχαν σε ένα πρωτότυπο διαδικτυακό διάλογο για το ΕΣΥ.
  • Ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες και υπεραμύνθηκε του συστήματος ραντεβού.
  • Ο Γεωργιάδης παραδέχθηκε την ύπαρξη του φακελάκι, αλλά υποστήριξε ότι οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί κατά 92%.
  • Ο Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση, ενώ ο Γεωργιάδης του είπε 'Πολύ δεξιός μας βγαίνεις'.

Ένας πρωτότυπος διαδικτυακός διάλογος πραγματοποιήθηκε μεταξύ του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και του προέδρου του κόμματος Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο, Στέφανου Κασσελάκη. Η συζήτηση έλαβε χώρα στο πλαίσιο ενός vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube, όπου η πρόσκληση προς τον υπουργό είχε απευθυνθεί από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του κ. Κασσελάκη. Ο κ. Γεωργιάδης ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση, δημιουργώντας ένα πολιτικό γεγονός που συζητήθηκε εκτενώς.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, και αφού προβλήθηκε ένα βίντεο με απόψεις πολιτών για το Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), ο Άδωνις Γεωργιάδης υπογράμμισε ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του συστήματος είναι η παροχή δωρεάν υπηρεσιών. Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν διαθέτει ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα, με τον υπουργό Υγείας να του απαντά: «Εύχομαι να μην πάθεις ποτέ τίποτα», προσθέτοντας ωστόσο ότι, αν χρειαστεί, «θα σε φροντίσουμε».

Ο διάλογος για την ιδιωτική ασφάλιση και το ΕΣΥ

Ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ως μείζον ζήτημα την έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού, ενώ ανέφερε ότι το ΕΣΥ καλείται να διαχειριστεί καθημερινά περίπου 85.000 περιστατικά. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ», τόνισε χαρακτηριστικά, υπερασπιζόμενος παράλληλα το σύστημα των ραντεβού μέσω του αριθμού 1566. Όπως εξήγησε, τα ραντεβού κλείνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα και ανέρχονται σε περίπου 400.000 τον μήνα.

«Υπάρχει το φακελάκι, το σιχαίνομαι, το ξηλώνω»

Ο υπουργός Υγείας παραδέχθηκε την ύπαρξη διαχρονικών παθογενειών, όπως το φαινόμενο του «φακελάκι» σε επίορκους γιατρούς, σημειώνοντας ότι δεν αποτελεί αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο, καθώς εμφανίζεται ακόμα και στην Ελβετία. «Προσωπικά το σιχαίνομαι», δήλωσε, περιγράφοντας τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπισή του. Υποστήριξε ότι οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ οι γιατροί του ΕΣΥ μπορούν πλέον να ασκούν και ιδιωτικό έργο, καθιστώντας περιττή την παροχή φακελάκι. Η μέση αναμονή για ψυχρό χειρουργείο, όπως ανέφερε, έχει μειωθεί κατά 92%.

«Πολύ δεξιός μας βγαίνεις»

«Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης. Σε άλλο σημείο, ακούγοντας τις θέσεις των «Δημοκρατών» για την Υγεία, απευθύνθηκε στον κ. Κασσελάκη, παρατηρώντας ότι οι απόψεις του τον καθιστούν κατάλληλο για ένταξη στη Νέα Δημοκρατία. «Πολύ δεξιός μας βγαίνεις», του είπε χαρακτηριστικά.

«Σας την είχε στημένη ο Τσίπρας από την αρχή»

Σχολιάζοντας τις εσωκομματικές εξελίξεις στην Αριστερά, ο Στέφανος Κασσελάκης εξέφρασε τη λύπη του για την κατάσταση στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Άδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας, ανέφερε: «Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή;». Ο κ. Κασσελάκης απάντησε: «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου».

Άδωνις: «Είμαι προκλητικός»

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας, ο Άδωνις Γεωργιάδης παραδέχθηκε ότι συχνά υιοθετεί προκλητικό ύφος στον δημόσιο λόγο του. Ανέφερε ότι εισήλθε στην πολιτική με στόχο να «σπάσει» την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς. «Είμαι μονιασμένος με όλους», πρόσθεσε, υποστηρίζοντας ότι διατηρεί άριστες σχέσεις με τους περισσότερους πολιτικούς του αντιπάλους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα εγκαταλείψει τις ιδεολογικές του μάχες.