Ανήλικες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, μετά από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να είχαν προμηθευτεί από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μαζί με τις δύο ανήλικες βρισκόταν ακόμη μία κοπέλα ανήλικης ηλικίας. Η υπόθεση κινητοποίησε τις αστυνομικές αρχές, καθώς η διάθεση αλκοόλ σε ανηλίκους απαγορεύεται από τη νομοθεσία.
Για το περιστατικό συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα. Η νεαρή γυναίκα κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοολούχο ποτό στις τρεις ανήλικες.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους. Οι αρχές εξετάζουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η πώληση, ενώ η υπόθεση ακολουθεί την προβλεπόμενη διαδικασία.
Πιο Δημοφιλή
Καλοί Λιμένες: Επιχείρηση διάσωσης 40 ατόμων
Ανακατατάξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Απομακρύνσεις και νέοι ρόλοι
Πιο Πρόσφατα
Προσφυγικά: Οι 9 απαντήσεις Χαρδαλιά
Χατζηδάκης: Το Υπερταμείο μετατρέπεται σε αναπτυξιακό ταμείο
Ποινή 20 μηνών στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου