25 Ιουνίου 2026

Διπλό φονικό Αιγίου: Αποκλείεται τέταρτο άτομο

πρΑΙμ Σύνοψη Άρθρου

  • Αποκλείεται η παρουσία τέταρτου ατόμου στο σπίτι όπου έγινε το διπλό φονικό στο Αίγιο.
  • Εξετάζονται ψηφιακά πειστήρια και ευρήματα από την οικία για τη σύνδεσή τους με το έγκλημα.
  • Η ΕΛ.ΑΣ. ακολούθησε την προβλεπόμενη διαδικασία για το ένταλμα σύλληψης του Δ. Αβραμόπουλου.
  • Προειδοποίηση για απάτες με δήθεν υπαλλήλους ΔΕΗ/ΔΕΔΗΕ που αποσπούν χρήματα.

Η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντία Δημογλίδου, προχώρησε σε μια λεπτομερή ενημέρωση σχετικά με την πορεία των ερευνών για το διπλό φονικό που συγκλόνισε την κοινότητα του Λόγγου Αιγίου. Μιλώντας στην εκπομπή «Newsroom» του ΕΡΤnews, η κ. Δημογλίδου υπογράμμισε ότι οι αστυνομικές αρχές έχουν καταλήξει σε ένα κρίσιμο συμπέρασμα: αποκλείεται η παρουσία οποιουδήποτε τέταρτου ατόμου στην οικία όπου διαπράχθηκε το έγκλημα. Ως εκ τούτου, ο 65χρονος Ιταλός, ο οποίος ήδη τελεί υπό προσωρινή κράτηση στις φυλακές Κορυδαλλού, παραμένει ο μοναδικός και βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της συντρόφου του και του γιου της.

Αναφορικά με τα τεκμήρια που έχουν συλλεχθεί, η εκπρόσωπος ανέφερε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη εργαστηριακές αναλύσεις. Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών εξετάζει το κινητό τηλέφωνο του νεαρού θύματος, ενώ παράλληλα αναζητείται το κινητό της γυναίκας. Παράλληλα, έχουν εντοπιστεί συμπληρωματικά ευρήματα εντός της οικίας, τα οποία αναλύονται από το Τμήμα Ψηφιακών Πειστηρίων. Η κ. Δημογλίδου τόνισε ότι τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών αναμένονται και θα κρίνουν αν συνδέονται με τη διπλή ανθρωποκτονία, ενώ όλα τα δεδομένα παραδίδονται στην αρμόδια ανακρίτρια.

«Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο στάδιο της ανάκρισης, δεν έχει προκύψει κανένα στοιχείο που να υποδηλώνει την παρουσία άλλου ατόμου στο σπίτι, πέραν του κατηγορούμενου και των δύο θυμάτων. Οι αστυνομικοί μας έχουν καταφέρει να αποκλείσουν αυτό το ενδεχόμενο, και γι' αυτό οδηγούμαστε προς τον κατηγορούμενο για τη διπλή δολοφονία», δήλωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η τελική απόφαση ανήκει στη Δικαιοσύνη, η οποία θα κρίνει βάσει των στοιχείων που της παραδίδονται.

Σε ένα άλλο σκέλος της συνέντευξης, η κ. Δημογλίδου αναφέρθηκε στην υπόθεση του πρώην Επιτρόπου Δημήτρη Αβραμόπουλου και τη φερόμενη εμπλοκή του στο σκάνδαλο Qatargate. Σχετικά με το βελγικό ένταλμα σύλληψης, διευκρίνισε ότι ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη νομική διαδικασία. Οι αστυνομικοί, όπως όφειλαν, ενημέρωσαν εντός 24 ωρών την αρμόδια Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, η οποία και αποφάσισε για τις περαιτέρω ενέργειες. «Δεν μας δόθηκε κάποια εντολή για περαιτέρω ενέργεια. Αυτό που όφειλαν οι αστυνομικοί να κάνουν για κάθε πολίτη, το έπραξαν και σε αυτή την περίπτωση», ανέφερε, υπογραμμίζοντας ότι η διαδικασία ήταν τυπική και σύμφωνη με το ευρωπαϊκό ένταλμα.

Τέλος, η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρθηκε στην ανησυχητική αύξηση των περιστατικών απάτης, όπου επιτήδειοι παρουσιάζονται ως υπάλληλοι της ΔΕΗ ή του ΔΕΔΗΕ. Η κ. Δημογλίδου επέστησε την προσοχή των πολιτών, σημειώνοντας ότι οι εγκληματικές ομάδες έχουν αλλάξει τακτική. Αντί για διαρρήξεις και ληστείες, πλέον χρησιμοποιούν ψυχολογική πίεση και πειθώ για να αποσπάσουν χρήματα. «Οι πολίτες παραδίδουν μόνοι τους τις περιουσίες τους, χωρίς να χρησιμοποιηθεί βία. Γι' αυτό, η οδηγία της αστυνομίας είναι σαφής: να κλείνουμε το τηλέφωνο και να επικοινωνούμε εμείς με τον φορέα που υποτίθεται ότι μας καλεί», κατέληξε.