Εύβοια: 15χρονη μαθήτρια ξυλοκοπήθηκε δύο φορές μέσα σε δύο ημέρες από συμμαθήτριά της
Ακόμα ένα σοκαριστικό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε στην Εύβοια μεγαλώνοντας την ανησυχία όλων για τα αυξανόμενα κρούσματα.
Σύμφωνα με την καταγγελία, μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου στη Νέα Αρτάκη έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από 16χρονη συμμαθήτριά της, η οποία την γρονθοκόπησε δύο φορές μέσα σε δύο ημέρες.
Τις επιθέσεις μάλιστα κατέγραφαν με κινητά συμμαθητές τους!
Μετά την καταγγελία του 15χρονου θύματος, η Ασφάλεια Χαλκίδας σχημάτισε δικογραφία για σωματική βλάβη και παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Το περιστατικό έρχεται λίγες μόνο ημέρες μετά την καταγγελία ενός 16χρονου από την Κύμη, ο οποίος υποστήριξε ότι ξυλοκοπήθηκε από δύο συνομηλίκους του.
Ετικέτες:
Πιο Δημοφιλή
22 Ιουνίου 2026
Λαγοκέφαλοι καταστρέφουν δίχτυα και αλιεία
24 Ιουνίου 2026
Άρθρο Δ. Νατσιού: “Σπουδές φύλου” ή γκρέμισμα της οικογένειας;
Πιο Πρόσφατα
28 Ιουνίου 2026
Τουρκία: Πολιτική απόφαση η αναγνώριση γενοκτονίας από Ισραήλ
28 Ιουνίου 2026
Πούτιν: Ελλείψεις καυσίμων στη Ρωσία από επιθέσεις
28 Ιουνίου 2026
Αραγτσί: Απαγόρευση χρήσης εδάφους για επιθέσεις στο Ιράν
28 Ιουνίου 2026