Για τη Λωρίδα της Γάζας συζήτησαν Μητσοτάκης – Ερντογάν σε τηλεφωνική επικοινωνία
Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πριν λίγο.
Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τις τελευταίες εξελίξεις μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ και την κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας.
Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη να αποφευχθεί μια ανθρωπιστική κρίση και να μην απειληθεί η περιφερειακή σταθερότητα.
Ετικέτες:
Πιο Δημοφιλή
11 Ιουνίου 2026
Αρχιερείς: Αυξήσεις την ώρα που η κοινωνία πιέζεται
10 Ιουνίου 2026
Δίκη Τεμπών: Να μη θαφτεί η αλήθεια
12 Ιουνίου 2026
Έρευνα Berklee: Οι μουσικοί στρέφονται στην AI
Πιο Πρόσφατα
17 Ιουνίου 2026
Αλλαγή στάσης ΗΠΑ για Ουκρανία λέει ο Κάρνεϊ
17 Ιουνίου 2026
Απαγόρευση νυχτερινής κυκλοφορίας για μηχανοκίνητα στην Κριμαία
17 Ιουνίου 2026
Επιδότηση θέρμανσης για 6.000 νοικοκυριά
17 Ιουνίου 2026