Ηράκλειο: Διευθυντής απαγόρευσε τα κινητά σε Γυμνάσιο – Ζητάει τη συνεργασία γονέων και κηδεμόνων
Ηράκλειο: Μια σημαντική απόφαση πήρε ο Διευθυντής του 6ου Γυμνάσιου Ηρακλείου καθώς η εξάρτηση των μαθητών από τα κινητά τηλέφωνα γίνεται όλο και μεγαλύτερη στα σχολεία. Αποφάσισε λοιπόν να πάρει μέτρα και κάλεσε γονείς και κηδεμόνες να συνεργαστούν μαζί του.
Συγκεκριμένα ζήτησε να μην φέρνουν τα παιδιά κινητά και έξυπνες συσκευές στο σχολείο και σε περίπτωση που πιαστούν με αυτά θα παραδίδονται στη διεύθυνση.
Επίσης, προτείνει τη χρήση απλών κινητών τηλεφώνων χαμηλού κόστους που επιτρέπουν μόνο τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα SMS, χωρίς δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο και τονίζει ότι αυτά θα πρέπει να είναι απενεργοποιημένα και μέσα στην τσάντα τους.
Καλεί δε τους γονείς και τους κηδεμόνες να μην αφήνουν τα παιδιά τους να μεταφέρουν στο σχολείο συσκευές μεγάλης αξίας, οι οποίες μπορεί να χαθούν ή να αποτελέσουν στόχο για την κλοπή τους ακόμα και έξω από το σχολείο…
Ο Διευθυντής, σε κάθε περίπτωση, ξεκαθαρίζει ότι, από σήμερα «αν σε κάποιον μαθητή ή μαθήτρια βρεθεί έξυπνο κινητό τηλέφωνο σε εμφανές σημείο, η συσκευή θα παραμένει στη διεύθυνση του σχολείου, θα ειδοποιούνται οι γονείς και οι κηδεμόνες του, και θα λαμβάνονται όλα τα παιδαγωγικά και πειθαρχικά μέτρα που προβλέπονται από τη νομοθεσία»

Πιο Δημοφιλή
Καλοί Λιμένες: Επιχείρηση διάσωσης 40 ατόμων
Ανακατατάξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Απομακρύνσεις και νέοι ρόλοι
Πιο Πρόσφατα
Ημερίδα ΕΣΑμεΑ για τον Προσωπικό Βοηθό
24ωρη απεργία εργαζομένων στις Περιφέρειες
Οι συμβολισμοί στις συνομιλίες ΗΠΑ-Ιράν