Λάρισα: Το ξύλο στην ανήλικη κόρη τους έστειλε στα κρατητήρια ένα ζευγάρι
Το ξύλο στην ανήλικη κόρη τους έστειλε στα κρατητήρια ένα ζευγάρι από τη Λάρισα, καθώς η 13χρονη ενημέρωσε τον διευθυντή του Γυμνασίου όπου φοιτά και εκείνος κατήγγειλε τους γονείς στο Γραφείο Ενδοοικογενειακής Βίας του τοπικού αστυνομικού τμήματος.
Στο σχολείο έφτασαν αστυνομικοί οι οποίοι πήραν κατάθεση από τον γυμνασιάρχη και τη μαθήτρια, που υπέβαλε καταγγελία σε βάρος των γονέων της υποστηρίζοντας ότι την χτύπησαν στο πρόσωπο και τον λαιμό προκαλώντας της σημάδια, με την ιατροδικαστική εξέταση να επιβεβαιώνει ότι ξυλοκοπήθηκε.
Οι δύο γονείς συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Λάρισας, ο οποίος τους άσκησε δίωξη για ενδοοικογενειακή βία και πρόκληση απλής σωματικής βλάβης. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», ο δικαστικός λειτουργός τους όρισε δικάσιμο και τους άφησε ελεύθερους με προφορική εντολή.
Πιο Δημοφιλή
Λαγοκέφαλοι καταστρέφουν δίχτυα και αλιεία
Εκλογές: Η ψευδαίσθηση της κανονικότητας
Άρθρο Δ. Νατσιού: “Σπουδές φύλου” ή γκρέμισμα της οικογένειας;
Πιο Πρόσφατα
Παραιτείται ο Βούτσιτς από την προεδρία
Κύμα καύσωνα στην Ευρώπη: Ρεκόρ θερμοκρασιών
Πέντε συλλήψεις για εμπρησμούς σε 24 ώρες