Πάτρα: Το «panic button» έσωσε 30χρονη από τον πρώην σύζυγό της
Από τα χέρια του πρώην συζύγου της γλύτωσε μια 30χρονη γυναίκα στην Πάτρα, όταν ενεργοποίησε το «Panic Button».
Όλα συνέβησαν το απόγευμα της Παρασκευής 22 Αυγούστου στην Πάτρα, όταν μια 30χρονη γυναίκα μπήκε στο αυτοκίνητό της και ξεκίνησε την πορεία της όταν αντιλήφθηκε πως ο πρώην σύζυγός της, την ακολουθούσε με την μηχανή του.
H 30χρονη ενώ βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητό της προχώρησε στην ενεργοποίηση του Panic Button που είχε εγκαταστήσει στο κινητό της, για να γλιτώσει από τον 41χρονο πρώην σύζυγό της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συλληφθείς που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία, ήταν υπότροπος, καθώς και στο παρελθόν φέρεται να είχε προκαλέσει προβλήματα στην 30χρονη, με αποτέλεσμα η γυναίκα να δεχθεί την εφαρμογή του Panic Button.
Ετικέτες:
Πιο Δημοφιλή
16 Ιουνίου 2026
Καλοί Λιμένες: Επιχείρηση διάσωσης 40 ατόμων
16 Ιουνίου 2026
Ανακατατάξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Απομακρύνσεις και νέοι ρόλοι
18 Ιουνίου 2026
Ακρόπολη: Ολοκληρώθηκε κρίσιμη αποκατάσταση
Πιο Πρόσφατα
23 Ιουνίου 2026
Προετοιμασία ΝΑΤΟ και Ουκρανία στο Βερολίνο
23 Ιουνίου 2026