Σκέρτσος: Απολογισμός κυβερνητικού έργου 2019-2026
πρΑΙμ Σύνοψη Άρθρου
- Ο υπουργός Επικρατείας παρουσίασε τον απολογισμό του κυβερνητικού έργου για την περίοδο 2019-2026.
- Ο απολογισμός εστιάζει σε 30 πεδία πολιτικής με μετρήσιμα αποτελέσματα.
- Η ΝΔ χαρακτηρίζεται ως δύναμη πραγματισμού και ευθύνης.
- Η κυβέρνηση στοχεύει στον μετασχηματισμό της χώρας με ορίζοντα το 2030.
Ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, προχώρησε σε μια εκτενή ανάρτηση, εστιάζοντας στον απολογισμό του κυβερνητικού έργου για την περίοδο 2019-2026, υπό τον τίτλο «2019 - 2026. Από το πρόγραμμα στο αποτέλεσμα». Στην ανάρτησή του, ο κ. Σκέρτσος υπογραμμίζει ότι οι πολίτες δεν ψηφίζουν με βάση το παρελθόν, αλλά με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Οι εκλογές, όπως σημειώνει, δεν κερδίζονται με απολογισμούς, αλλά με την επίμονη προσπάθεια για ένα καλύτερο παρόν και με ρεαλιστικές, φιλόδοξες προτάσεις για ένα δίκαιο μέλλον χωρίς αποκλεισμούς.
Ωστόσο, ο υπουργός τονίζει ότι το έργο της κυβέρνησης αποτελεί το θεμέλιο της αξιοπιστίας της. Η δυνατότητα να υπόσχεται ένα καλύτερο μέλλον στηρίζεται στην απόδειξη της συνέπειας απέναντι στις δεσμεύσεις που αναλήφθηκαν το 2019 και το 2023. Ο κυβερνητικός απολογισμός, ο οποίος παρουσιάζεται σε κάθε περιφέρεια της χώρας, επιδιώκει τέσσερις βασικούς στόχους: Πρώτον, να υπενθυμίσει τα επιτεύγματα από το 2019 έως σήμερα σε 30 πεδία πολιτικής, με μετρήσιμο και αδιαμφισβήτητο τρόπο. Δεύτερον, να αναδείξει τη σημασία της αξιοπιστίας, της συνέπειας και της αποτελεσματικότητας για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στην πολιτική και τη διακυβέρνηση. Τρίτον, να υποστηρίξει τεκμηριωμένα ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η μόνη πολιτική δύναμη που υλοποιεί τουλάχιστον 9 από τις 10 υποσχέσεις της, αποτελώντας δύναμη πραγματισμού και ευθύνης. Τέταρτον, να λειτουργήσει ως ένα «ψηφιακό αποθετήριο» με τα βασικά επιχειρήματα και δεδομένα που απαντούν σε κάθε επίθεση ισοπέδωσης ή ακύρωσης, είτε από τον αριστερό είτε από τον ακροδεξιό λαϊκισμό.
Ο κ. Σκέρτσος επισημαίνει ότι η χώρα βρίσκεται στη μέση μιας δεκαετούς προσπάθειας μετασχηματισμού του κράτους, της οικονομίας και της κοινωνίας, με ορίζοντα το 2030, που συμπίπτει με τα 200 χρόνια από τη συγκρότηση του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Παραδέχεται ότι οι παθογένειες που ταλαιπωρούν τη χώρα είναι ακόμη αρκετές, ωστόσο η πρόοδος είναι αναμφισβήτητη και μετρήσιμη. Η κυβέρνηση κατάφερε σε πολλά πεδία πολιτικής να νικήσει τον «ασάλευτο χρόνο» της ελληνικής πραγματικότητας, όπου για δεκαετίες δεν άλλαζε τίποτα. Υπάρχει χρέος να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια για να λυθούν και οι τελευταίες μεγάλες εκκρεμότητες που κουβαλά η χώρα ακόμη και από τον προηγούμενο αιώνα.
Επτά χρόνια μετά, όπως αναφέρει, είναι ευκαιρία να ξανασυστηθεί η κυβέρνηση και να υπενθυμιστούν όσα επιτεύχθηκαν μαζί, αλλά και όσα συνεχίζουν να πληγώνουν και πρέπει να διορθωθούν. Ο εκσυγχρονισμός του κράτους δεν έχει ημερομηνία λήξης. Σε κάθε περίπτωση, το ποτήρι είναι μισογεμάτο. Η Ελλάδα αλλάζει και προχωρά μπροστά, με όλους για όλους, καταλήγει ο υπουργός, παραπέμποντας στον κυβερνητικό απολογισμό που δημοσιεύεται στον σύνδεσμο: https://apps.nd.gr/wp-content/uploads/2026/06/apologismos_2019-2026.pdf.
Πιο Δημοφιλή
Λαγοκέφαλοι καταστρέφουν δίχτυα και αλιεία
Εκλογές: Η ψευδαίσθηση της κανονικότητας
Γήρανση πληθυσμού: Θα αντέξουν οι προϋπολογισμοί;
Τεχνολογία χωρίς όρια, πολίτες χωρίς ιδιωτικότητα
Πιο Πρόσφατα
Πολλοί ξένοι νεκροί στους σεισμούς της Βενεζουέλας
Χεζμπολάχ: Δεν θα εφαρμοστεί η συμφωνία Λιβάνου-Ισραήλ
Ανησυχία Κασκάρι για τον πληθωρισμό