Σοκ στην Αλεξανδρούπολη: Στον εισαγγελέα η μητέρα του τρίχρονου που πέθανε από υποσιτισμό
Ενώπιον του εισαγγελέα στα δικαστήρια της Αλεξανδρούπολης αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα η μητέρα του τρίχρονου παιδιού που μεταφέρθηκε νεκρό στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της πόλης. Για την υπόθεση έχουν συλληφθεί τόσο η μητέρα όσο και οι παππούδες του παιδιού, στο σπίτι των οποίων διέμενε η οικογένεια.
Η μητέρα ήταν εκείνη που μετέφερε το παιδί στο νοσοκομείο λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης, με το τρίχρονο να φτάνει χωρίς τις αισθήσεις του. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού, διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Η εικόνα του παιδιού προκάλεσε έντονο προβληματισμό στους γιατρούς, καθώς διαπιστώθηκαν εμφανή σημάδια βαριάς καχεξίας και σοβαρού υποσιτισμού. Οι αρμόδιες αρχές ενημερώθηκαν άμεσα και με εντολή της Εισαγγελίας πραγματοποιήθηκε νεκροψία – νεκροτομή το ίδιο απόγευμα.
Σύμφωνα με το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης, ο θάνατος του παιδιού αποδίδεται σε πολυοργανική ανεπάρκεια, συνέπεια παρατεταμένου και σοβαρού υποσιτισμού, με το σωματικό βάρος του τρίχρονου να είναι εξαιρετικά χαμηλό για την ηλικία του.
Πιο Δημοφιλή
Καλοί Λιμένες: Επιχείρηση διάσωσης 40 ατόμων
Ανακατατάξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Απομακρύνσεις και νέοι ρόλοι
Πιο Πρόσφατα
Ενεργειακό αδιέξοδο: Η Ελλάδα ουραγός στην αποθήκευση
Μελέτη για ΑΠΕ στην τηλεθέρμανση Πτολεμαΐδας
Οπτικοακουστικός τομέας: Συνεισφορά 1,9 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ