Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατοίκων:
Συνεχείς συγκντρώσεις διαμαρτυρίας των κατοίκων των Εξαρχείων και εντάσεις με την αστυνομία
Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στους κατοίκους των Εξαρχείων η κοπή των δέντρων για να «στηθεί» το εργοτάξιο του Μετρό.
Σύμφωνα με τους κατοίκους θα κοπούν τουλάχιστον 70 δέντρα, ενώ οι διαμαρτυρίες τους είναι συνεχείς με συγκεντρώσεις πρωί βράδυ στην πλατεία της περιοχής, στο σημείο όπου γίνεται η κοπή.
Μάλιστα κατά τη χθεσινοβραδυνή συγέντρωση προκλήθηκαν μικροεπεισόδια. 550 άτομα είχαν συγκεντρωθεί στα Εξάρχεια με σκοπό να κατευθυνθούν στην πλατεία, ωστόσο ο φραγμός της αστυνομίας δεν τους το επέτρεψε, πορκαλώντας ένταση.
Σε ανακοινωσή της η εταιρία αναφέρει ότι τα δέντρα θα μεταφυτευούν, ενώ υπήρξε και παρέμβαση του νεοεκλεγέντα δημάρχου Αθηναίων κ.Δούκα, λέγοντας πως «δεν μπορεί ένα φιλολαϊκό και φιλοπεριβαλλοντικό έργο, όπως είναι το Μετρό, να συνδέεται με την καταστροφή πρασίνου».
Πιο Δημοφιλή
Λαγοκέφαλοι καταστρέφουν δίχτυα και αλιεία
Εκλογές: Η ψευδαίσθηση της κανονικότητας
Άρθρο Δ. Νατσιού: “Σπουδές φύλου” ή γκρέμισμα της οικογένειας;
Πιο Πρόσφατα
Ακυβέρνητο δεξαμενόπλοιο βορειοανατολικά της Ψαθούρας
Παραιτείται ο Βούτσιτς από την προεδρία
Κύμα καύσωνα στην Ευρώπη: Ρεκόρ θερμοκρασιών