Σύσκεψη ΑΔΕΔΥ για άρση μονιμότητας
πρΑΙμ Σύνοψη Άρθρου
- Η ΑΔΕΔΥ συγκαλεί σύσκεψη στις 29 Ιουνίου 2026 στο ΤΕΕ.
- Συζήτηση για άρση μονιμότητας και ελαστικές εργασιακές σχέσεις.
- Αιτήματα για μονιμοποίηση συμβασιούχων και στελέχωση υπηρεσιών.
Η Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεων Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ) προχώρησε σε επίσημη πρόσκληση προς όλες τις ομοσπονδίες-μέλη της, με σκοπό τη διοργάνωση σύσκεψης την προσεχή Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2026. Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), στη διεύθυνση Νίκης 4, στις 10 το πρωί. Στο επίκεντρο της συζήτησης θα βρεθούν οι επόμενες δράσεις και κινητοποιήσεις του κλάδου, με βασικό αίτημα την απόκρουση των κυβερνητικών σχεδίων για την κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο τομέα.
Ατζέντα και βασικά αιτήματα
Στην πρόσκληση που απεστάλη, η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ τονίζει ότι η σύσκεψη αποτελεί υλοποίηση προηγούμενης απόφασης του οργάνου. Καλεί τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Ομοσπονδιών που εδρεύουν στην Αττική να συμμετάσχουν, προκειμένου να συζητηθεί η οργάνωση δράσεων και κινητοποιήσεων. Τα κεντρικά ζητήματα που θα τεθούν επί τάπητος περιλαμβάνουν την αντίθεση στην επιδιωκόμενη από την κυβέρνηση άρση της μονιμότητας, την αντιμετώπιση των ελαστικών σχέσεων εργασίας, την απαίτηση για επαρκή στελέχωση των υπηρεσιών, τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων και την κάλυψη των κοινωνικών αναγκών.
Η ΑΔΕΔΥ υπογραμμίζει ότι η συμμετοχή των ομοσπονδιών πρέπει να είναι ανάλογη της σημασίας του αγώνα που απαιτείται για την προώθηση αυτών των αιτημάτων. Η κινητοποίηση αναμένεται να είναι ευρεία, με στόχο να ασκηθεί πίεση στην κυβέρνηση και να διασφαλιστούν τα εργασιακά δικαιώματα των δημοσίων υπαλλήλων.
Πιο Δημοφιλή
Καλοί Λιμένες: Επιχείρηση διάσωσης 40 ατόμων
Ανακατατάξεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Απομακρύνσεις και νέοι ρόλοι
Πιο Πρόσφατα
Αύξηση 6% στην καύση φυσικού αερίου το 2025
Διακοπή λειτουργίας πυρηνικού σταθμού στη Γαλλία λόγω καύσωνα