Θεσσαλονίκη: Διέρρηξαν με φορτηγό την είσοδο βενζινάδικου
Το φως της δημοσιότητας βλέπει βίντεο με θρασύτατους διαρρήκτες βενζινάδικου στη Θεσσαλονίκη.
Οι δράστες είναι τουλάχιστον τέσσερις και στο στόχαστρό τους βρέθηκε βενζινάδικο στην Ευκαρπία, στις 7 Σεπτεμβρίου 2022.
Τα ξημερώματα εκείνης της ημέρας, έφτασαν με φορτηγάκι στην επιχείρηση. Ο οδηγός, κάνοντας όπισθεν με το όχημα, σπάει τα σιδερένια στόρια και στη συνέχεια την πόρτα. Αμέσως οι υπόλοιποι μπήκαν μέσα στο μαγαζί για να πάρουν ότι βρουν μπροστά τους.
Σύμφωνα με το thestival.gr, η συμμορία εκείνο το βράδυ έφυγε με 2.000 ευρώ. Το φορτηγάκι που χρησιμοποίησαν ήταν κλεμμένο, ενώ το παράτησαν λίγα χιλιόμετρα πέρα από την επιχείρηση.
Υπενθυμίζεται ότι για την υπόθεση έχουν συλληφθεί δύο Έλληνες ηλικίας 20 και 29 ετών και ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία δύο ακόμη συνεργών τους, ηλικίας 34 και 18 ετών, ενώ σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση – συμμορία, διακεκριμένες κλοπές τελεσθείσες κατά συναυτουργία και σε απόπειρα και για φθορά ξένης ιδιοκτησίας τελεσμένη κατά συναυτουργία και κατά συρροή.
Πιο Δημοφιλή
Αιγαίο: Φόβοι για οργανωμένη προβοκάτσια
Η Ελλάδα κόμβος data centers για την Ευρώπη
Γενεύη 2026: Η νέα ψηφιακή τάξη
Πιο Πρόσφατα
Η νέα πραγματικότητα των ελληνικών θαλασσών
Κίνα: Αύξηση συναλλαγματικών αποθεμάτων τον Μάιο
Νέο τουρκικό σχέδιο για την αλιεία με πολιτικές προεκτάσεις